Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дызнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити KMBS LIVE
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Стратегія
/
Внутрішні комунікації і корпоративна культура. Стратегічний рівень.
дати стартів програм
16/3/2020
тривалість
2 модулі по 2 дні
10:00 - 18:00
вартість
20000 грн
Внутрішні комунікації і корпоративна культура. Стратегічний рівень.
Від місії та цінностей до діалогу та залученості.
Про програму
Структура програми
викладачі
Аудиторія програми - керівники та власники компаній, які вирішують :
Як правильно доносити топ-команді та співробітникам “куди ми йдемо та навіщо”?
Як налаштувати злагоджену взаємодію між різними підрозділами та функціями компанії?
Як підходити до комунікацій системно і забезпечити донесення актуальної коректної інформації та отримання своєчасного зворотного зв’язку?
На виході програми учасники отримають:
Розуміння цілей, можливостей та ролі внутрішніх комунікацій для різних завдань бізнесу
Принципи побудови системних та ефективних комунікацій
Розуміння як діагностувати систему внутрішніх комунікацій в своїй компанії
Основи планування, впровадження та оцінки внутрішніх комунікацій
Підходи та інструменти трансляції місії, цінностей та досягнень компанії її працівникам
Критерії вибору комунікаційної стратегії для трансформації бізнесу
Модуль 1
Внутрішні комунікації "кровоносна система"
16-17 березня

День 1

• Ключові тренди внутрішніх комунікацій в Україні та світі.

• Роль внутрішніх комунікацій у підтримці бізнес-стратегії. Цілі, цінність, можливості, обмеження.

• Ключові функції/ролі, залучені до створення та підтримки системи внутрішнії комунікацій у бізнесі. 

• Трансляція місії та цінностей через внутрішні комунікації: навіщо, як часто, в яких форматах.

• А якщо цінності "не працюють"? Яким чином цінності впливають на залученість працівників і які види залученості існують.

• Психологічний контракт: чи співпадають реальні інтереси працівників та бізнесу. Поняття та практичне застосування

• Цілепокладання для внутрішніх комунікацій: як саме вони впливають на бізнес-результат.

• Як зв'язати інтереси працівників з бізнес-задачами: алгортим та підхід до комунікацій.

• Вплив корпоративної культури на внутрішні комунікації та її формування навколо домінантних цінностей та паттернів поведінки у компанії.

• Класифікація корпоративних культур за теорією Бека-Коуана, за котрою корпоративна культура – це “дзеркало” реальних цінностей власників та керівництва компанії.

• Кейс на тему вибудовування зв’язку між бізнес-задачами, інтересами працівника, ставленням та поведінкою працівника і месседжами внутрішніх комунікацій.

 

День 2

• Формування бренду работодавця та Employee Value Proposition (EVP)

• Роль керівника в ефективній трансляцій (донесенні) бізнес-завдань до працівників; у системі внутрішніх комунікацій бізнесу (відмінності залежно від того, чи є керівник також і власником бізнесу).

• Що таке репутація бізнесу, чому вона починається із власника, топ-менеджменту і яким чином визначає ефективність внутрішніх комунікацій. 

• Роль і місце бренду роботодавця в репутаційному профілі бізнесу та його складові.

• Що таке EVP і чим воно відрізняється від "бренду роботодавця".

• Роль працівників в формуванні і руйнуванні бренду компанії.

• Якими бувають канали внутрішніх комунікацій та як розподіляються за цілями.

• Сегментація аудиторій - чи потребують різні вікові та професійні категорії працівників різних каналів та форматів?

• Роль перших осіб у внутрішніх комунікаціях.

• Корпоративні ЗМІ: особливості, формати, ефективність. Діалогові формати внутрішніх комунікацій

• Зовнішні форуми та соціальні мережі як канал внутрішніх комунікацій.

• Розповсюджені проблеми внутрішніх комунікацій, про які важливо знати менеджменту

• Кейс на тему розробки рекомендацій зі зміни корпоративної культури та комунікації нового підходу до роботи (зміна деструктивної культури на рівні середнього менеджменту)

Модуль 2
Внутрішні комунікації: інструменти, канали, формати та дослідження.
27-28 квітня

День 1

• Формальні та неформальні канали внутрішніх комунікацій, оптимальний «мікс», особливості, рекомендації.

• Чутки в процесі корпоративних трансформацій і що з ними робити.

• Мінімальний необхідний набір каналів для підтримання внутрішніх комунікацій у бізнесі.

• Корпоративні ресурси (ЗМІ, інтранет, групи у соцмережах): як працюють, підходи до створення контенту та залучення людей.

• Сторітеллінг у внутрішніх комунікаціях: сюжети, підходи, застосування у різних форматах та каналах.

• Розповсюджені помилки у внутрішніх комунікаціях під час впровадження змін.

• Роль керівника та власника бізнесу в комунікаціях трансформаційних процесів працівникам.

• Правильна “обгортка” змін: лейтмотив, легенда, стратегія, план, канали, зміст, вимірювання результатів.

• Специфіка комунікації непопулярних заходів: скорочення чисельності персоналу, погіршення ринкової ситуації, ін.

• Як правильно залучати працівників в процес змін і що робити, якщо залученість низька.

• Кейс на тему розробки рекомендацій по результатам дослідження ефективності каналів внутрішніх комунікацій

 

День 2

• Як правильно ставити цілі та метрики для досліджень внутрішніх комунікацій

• Як коректно трактувати отримані результати досліджень внутрішніх комунікацій

• Специфіка досліджень цінностей та корпоративної культури

• Як планувати та впроваджувати зміни по результатам отриманих досліджень – у т.ч. з залученням керівництва бізнесу.

• Які формати збору зворотнього зв'язку існують

• З чого починати збір зворотнього зв'язку в компанії.

• Як коректно трактувати дані досліджень довіри, залученості, та задоволеності працівників.

• Що робити, коли працівники не бажають давати зворотній зв'язок або дають його неправдиво

• Як збирати зворотній зв'язок коли в компанії ще немає досліджень та опитувань працівників

• Кейс на тему розробки рекомендацій по результатам дослідження ефективності каналів внутрішніх комунікацій

Марина Стародубська Детальніше
Adjunct professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
20000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Марія Франовська
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
07.11.2019 в 15:17
kmbs ALUMNI stories: як змінюється бізнес Freshline та його власник
«Наша місія — вивільняти час людей. Цінність, яку ми їм надаємо, — це час, що можна інвестувати у що ...
05.11.2019 в 18:22
Щиро радіємо, коли учасники MBA-програм долучаються до діяльності kmbs після закінчення навчання. O ...
30.10.2019 в 18:47
Команда kmbs дбає про особливу атмосферу навчання, її відчуває кожен управлінець, який долучається д ...