Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дызнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити KMBS LIVE
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Стратегія
/
Стратегічне мислення. Стратегічна ідея в бізнесі
дати стартів програм
9/2020
тривалість
3 модулі
2+2+1 день
вартість
30000 грн
Стратегічне мислення. Стратегічна ідея в бізнесі
Жодну проблему неможливо вирішити на тому ж рівні, на якому вона виникла. - А. Ейнштейн
Про програму
Структура програми
викладачі
Аудиторія програми - керівники та засновники компаній, які:
Відкриті до переосмислення свого бізнесу: для чого працює моя компанія? Хто клієнт? Яку цінність ми створюємо для нього?
Шукають нові точки зростання та нову бізнес-модель
Готові до трансформаційного перетворення власних компаній
Цінність, яку здобувають учасники:
Вміння працювати із стратегічним ДНК системи і визначати границі бізнесу. Понятійний ключ до роботи з бізнес-системами
Розуміння як впливати на всю систему, а не тільки налаштовувати її окремі складові
Принципи реалізації логіки системного мислення в бізнесі
Підхід для формування стратегічної ідеї як передумови до розробки стратегії
Розуміння логіки створення, настройки, та розвитку бізнес-систем
День 1
Логіка цілого
16 вересня

  • Світові тренди та виклики майбутнього, як мотивація до зміни способу мислення. Тенденції майбутнього не базуються на продовженні тенденцій минулого
  • Розуміння бізнесу як системи
  • Організація як система, що складається з людей. Навички, компетенції, спроможності
  • Важливі складові управління організацією як цілим
  • Введення в системне мислення
  • Границі систем
  • Принципи існування систем. Природні засади існування та якісного розвитку бізнес-організацій
  • Чим насправді керує управлінець

День 2
Зміна парадигми
17 вересня

  • Парадигма, як правила гри, життєвий цикл парадигм
  • Робота на рівні парадигм та вміння їх бачити
  • Роль лідера та менеджера
  • Природа лідерства і систем
  • Природа стратегії
  • Стратегічна ідея бізнесу, її визначення, комунікація та засади втілення для настройки бізнесу
  • Складові стратегічної ідеї як робочі інструменти. Ідея, що структурує: Візія. Місія. Цінності
  • Візія, як енергія створення. Методологія створення візії компанії
  • Стилі лідерства та менеджменту: харизма vs. служіння, антикризовий vs розвиток
  • Вступ до методології «Клієнтський вимір»

День 3
Стратегічна ідея
7 жовтня

  • Рефлексія після першого модулю та набутого нового досвіду
  • Місія, як логіка існування та розвитку організації: клієнт, споживач, стейкхолдери, продукт, як пропозиція цінності, особливість
  • Розробка місії: «Клієнтський вимір», розуміння хто наш клієнт і яку цінність ми йому створюємо
  • Кейс «Стратегічна сесія»

День 4
Комунікація місії в компанії
8 жовтня

  • Особливості комунікації місії в компанії
  • Робота з кейсами
  • Приклади з практики міжнародних та українських компаній
  • Цінності у бізнес-контексті. Найефективніший важіль змін
  • Принципи роботи з цінностями
  • Процеси зміни цінностей

День 5
Feedback session за результатами домашнього завдання
18 листопада
Олександр Саврук Детальніше
Professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Співбесіда
Поспілкуватися з менеджером програми
3.
Відбір
Пройти відбір, заповнивши анкету учасника
вартість
30000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Марія Франовська
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
07.11.2019 в 15:17
kmbs ALUMNI stories: як змінюється бізнес Freshline та його власник
«Наша місія — вивільняти час людей. Цінність, яку ми їм надаємо, — це час, що можна інвестувати у що ...
05.11.2019 в 18:22
Щиро радіємо, коли учасники MBA-програм долучаються до діяльності kmbs після закінчення навчання. O ...
30.10.2019 в 18:47
Команда kmbs дбає про особливу атмосферу навчання, її відчуває кожен управлінець, який долучається д ...