Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дызнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити KMBS LIVE
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
PR
/
PR для ТОП-ів. Управління репутацією бізнесу
дати стартів програм
12/6/2020
тривалість
2 дні
10:00 - 18:00
вартість
10000 грн
PR
PR для ТОП-ів. Управління репутацією бізнесу
Що потрібно знати про PR та репутацію бізнесу керівникам компанії?
Про програму
Структура програми
викладачі
Аудиторія програми :
Власники та керівники компаній або департаментів котрим підпорядкована функція корпоративних комунікацій або public relations.
Програма дає можливість отримати відповіді на такі питання:
Як формується, знищується та впливає на бізнес-результат корпоративна репутація?
Як налагодити ефективну співпрацю між функціями PR, маркетингу, HR, служби безпеки та виробництва / обслуговування клієнтів для формування й захисту корпоративної репутації?
Як перша особа впливає на формування та захист репутації Вашого бізнесу?
Який внесок у формування корпоративної репутації мають робити топ-менеджери?
Як ефективно говорити та що робити, аби Ваш бізнес знали, розуміли і йому довіряли необхідні Вам цільові аудиторії (ЗМІ, соціальні мережі, влада, партнери, інвестори і т.д.)?
Чому і як руйнується репутація і як діяти в умовах репутаційної кризи або інформаційної атаки?
Що робити, якщо діяльність Вашого бізнесу неправильно трактують ЗМІ та соціальні мережі, і як сформувати правильну думку про себе?
Як захистити бізнес від інформаційних маніпуляцій та втрати репутації?
День 1
Хто і як формує репутацію бізнесу
15 Липня

  • Як репутація впливає на бізнес-результат;
  • З чого репутація бізнесу складається і якими показниками вимірюється;
  • Хто всередині і назовні компанії формує і руйнує її репутацію;
  • Як співробітники впливають на репутацію бізнесу;
  • Яка функція повинна відповідати за репутаційний менеджмент, як вона підпорядкована вищому керівництву і як співіснує з департаментом маркетингу;
  • Що ефективніше – власна PR-функція чи аутсорсинг;
  • Що таке аудит репутації і репутаційний профіль бізнесу;
  • Яка PR-стратегія буде ефективною і як керівнику перевірити, що вона відповідає потребам бізнесу;
  • Чим різні формати ЗМІ та згадки у соціальних мережах корисні для бізнесу;
  • Як забезпечити ефективне донесення інформації до ЗМІ та соціальних мереж;
  • Як часто компанії потрібно фігурувати у ЗМІ та соціальних мережах і в якому форматі, що говорити, і яку інформацію давати не варто;
  • Хто має бути спікером від компанії і скільки спікерів потрібно;
  • Як готуватися до спілкування зі ЗМІ (коментар, інтерв’ю, прес-конференція та ін.) та у соціальних мережах.

 

ПРАКТИКУМ: Оцінка репутації бізнесу та розробка комунікаційного рішення.

День 2
З якими людьми і організаціями бізнесу потрібно вести постійний діалог?
16 липня

Частина 1: Якими бувають репутаційні кризи і як діяти в кожному з випадків? Чим різні формати ЗМІ та згадки у соціальних мережах корисні для бізнесу?

  • Чим різні формати ЗМІ та згадки у соціальних мережах корисні для бізнесу;
  • Як забезпечити ефективне донесення інформації до ЗМІ та у соціальних мережах;
  • Як часто компанії потрібно фігурувати у ЗМІ та у соціальних мережах і в якому форматі, що говорити, а яку інформацію давати не варто;
  • Хто має бути спікером від компанії і скільки спікерів потрібно; 
  • Як готуватися до спілкування зі ЗМІ (коментар, інтерв’ю, прес-конференція та ін.) та у соціальних мережах;

ПРАКТИКУМ: Підготовка до виступу перед ЗМІ з записом на камеру. Розгляд виступів із рекомендаціями кожному учаснику.

 

Частина 2: Як захистити репутацію у випадку загрози? Ситуації, в яких репутації бізнесу дійсно щось загрожує.

  • Ситуації, в яких репутації бізнесу дійсно щось загрожує;
  • Якими бувають репутаційні кризи і як діяти в кожному з випадків?
  • Які управлінські рішення потрібні під час кризи;
  • Що можна і не можна робити і говорити під час кризи;
  • Яку роль беруть на себе топ-менеджери та перша особа у захисті репутації бізнесу;
  • Чим відрізняється звичайна і кризова робота зі ЗМІ та у соціальних мережах;
  • Як можна попередити кризу та зменшити її вплив на бізнес.

ПРАКТИКУМ: Робота над кризовим кейсом з презентацією і захистом рішень.

Марина Стародубська Детальніше
Adjunct professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
10000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Ольга Поровчук
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
07.11.2019 в 15:17
kmbs ALUMNI stories: як змінюється бізнес Freshline та його власник
«Наша місія — вивільняти час людей. Цінність, яку ми їм надаємо, — це час, що можна інвестувати у що ...
05.11.2019 в 18:22
Щиро радіємо, коли учасники MBA-програм долучаються до діяльності kmbs після закінчення навчання. O ...
30.10.2019 в 18:47
Команда kmbs дбає про особливу атмосферу навчання, її відчуває кожен управлінець, який долучається д ...