Частина 1: Якими бувають репутаційні кризи і як діяти в кожному з випадків? Чим різні формати ЗМІ та згадки у соціальних мережах корисні для бізнесу?
- Чим різні формати ЗМІ та згадки у соціальних мережах корисні для бізнесу;
- Як забезпечити ефективне донесення інформації до ЗМІ та у соціальних мережах;
- Як часто компанії потрібно фігурувати у ЗМІ та у соціальних мережах і в якому форматі, що говорити, а яку інформацію давати не варто;
- Хто має бути спікером від компанії і скільки спікерів потрібно;
- Як готуватися до спілкування зі ЗМІ (коментар, інтерв’ю, прес-конференція та ін.) та у соціальних мережах;
ПРАКТИКУМ: Підготовка до виступу перед ЗМІ з записом на камеру. Розгляд виступів із рекомендаціями кожному учаснику.
Частина 2: Як захистити репутацію у випадку загрози? Ситуації, в яких репутації бізнесу дійсно щось загрожує.
- Ситуації, в яких репутації бізнесу дійсно щось загрожує;
- Якими бувають репутаційні кризи і як діяти в кожному з випадків?
- Які управлінські рішення потрібні під час кризи;
- Що можна і не можна робити і говорити під час кризи;
- Яку роль беруть на себе топ-менеджери та перша особа у захисті репутації бізнесу;
- Чим відрізняється звичайна і кризова робота зі ЗМІ та у соціальних мережах;
- Як можна попередити кризу та зменшити її вплив на бізнес.
ПРАКТИКУМ: Робота над кризовим кейсом з презентацією і захистом рішень.