Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дызнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити KMBS LIVE
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
PR
/
Дієві комунікації: практика репутаційного менеджменту
дати стартів програм
20/12/2019
тривалість
5 модулів по 2 дні
10:00 - 18:00
вартість
35000 грн
PR
Дієві комунікації: практика репутаційного менеджменту
Як PR-відділу налагодити дієві комунікації з усіма цільовими групами бізнесу: ЗМІ, інвесторами, клієнтами, партнерами, співробітниками, експертами?
Про програму
Структура програми
викладачі
Аудиторія програми
Спеціалісти у сфері PR та маркетингу
Керівники та менеджери комунікаційних департаментів компаній
Управлінці, що бажають оволодіти навичками дієвих корпоративних та бренд-комунікацій
Що дає програма :
Можливість “підтримувати професійну форму”, працюючи над актуальними кейсами, й практично одразу застосовувати набуті знання й опрацьовані підходи на роботі.
Знання та практичні навички з планування, організації, впровадження та оцінювання стратегій та тактик дієвих комунікацій з усіма цільовими групами бізнесу: ЗМІ, інвестори, клієнти, партнери, співробітники, експерти.
Розуміння, як будується система управління і захисту репутації компанії.
Вміння організовувати роботу антикризового штабу компанії при заподіянні шкоди репутації компанії.
Розуміння, як взаємодіяти з журналістами і лідерами думок у медіа-полі, що постійно змінюється.
Розуміння ролі внутрішніх комунікацій для репутації бізнесу і форматів співпраці PR та HR функцій компанії.
Розуміння та навички планування, впровадження та оцінки комунікаційних програм у соціальних медіа.
Модуль 1
Репутація бізнесу: "шум" в інтернеті чи цінний актив?
20 - 21 грудня

Роль комунікацій для управління бізнесом. Поняття репутації, її складових і підходів до управління. 

Особливості «післяправдивого» медіа-поля і його вплив на здатність бізнесу управляти своєю репутацією.

Корпоративні комунікації - роль і завдання в рамках бізнес-стратегії, взаємозв'язок з корпоративним управлінням.

Маркетинг, реклама і PR: чого можна і не можна досягти з їх допомогою. Формування, підтримка і захист репутації компанії - основні функції PR. Хто / що формує і руйнує репутацію компанії - всередині і за її межами. 

Роль і особливості формування довіри до бізнесу в сучасних умовах: українські та світові тенденції.

Роль інтернет-джерел в управлінні репутацією бізнесу.

Як «вимірюється» репутація і на які компоненти «розкладається».

Як включити управління репутацією в процес управління бізнесом (що таке «репутаційний профіль»).

Взаємозв'язок між інформуванням, репутацією і поведінкою цільових аудиторій бізнесу. Основні інструменти комунікацій і структура PR-стратегії.

Взаємодія компанії з внутрішніми і зовнішніми групами впливу.

Робота зі співробітниками компанії як «носіями» корпоративної репутації.

Особливості подачі інформації в публічному полі про компанію та її діяльність.

Корпоративна історія - важливість, завдання, структура, особливості. 

«Закрита» і «відкрита» інформація про компанію. Плюси і мінуси публічності першої особи компанії. Інформаційна політика, управління інформаційним потоком компанії, оптимальна кількість публічних спікерів.

Модуль 2
Соціальні мережі та змі: Робота з контентом,вплив на репутацію бізнесу
7 - 8 лютого

Нові правила та управління media relations у бізнесі. 

Світові тренди ринку ЗМІ, довіри до ЗМІ та довірених джерел інформації.

Специфіка українського медіа-ринку та її вплив на інструменти та ефективність media relations.

Як змінилися правила та роль media relations для бізнесу внаслідок проникнення інтернету та соціальних мереж.

Сучасний медіа-мікс: як ефективно поєднувати комунікацію через ЗМІ та соціальні мережі.

Цікаві та актуальні для української практики кейси комунікацій через ЗМІ та соціальні мережі – як систематизувати та запозичити практики для різних галузей.

Роль лідерів громадської та експертної думки для репутації бізнесу.

Як взаємодіяти з лідерами думок і наскільки це можливо робити системно.

Соціальні мережі як інформаційний канал та середовище існування бізнесу.

Світові та українські тренди комунікацій у соціальних мережах.

Особливості, вигоди та ризики соціальних мереж як середовища та каналу комунікацій.

Головні джерела репутаційних проблем для бізнесу у соціальних мережах.

Розмаїті формати постів у facebook – рекомендації як “треба” і “не треба” постити.

Перелік запитань для перевірки готовності бізнесу до виходу в соціальні мережі.

Взаємодія з негативно налаштованими лідерами думки у соціальних мережах.

Тролінг та тролі – як мінімізувати шкоду від комунікацій з ними; як нейтралізувати.

Система організації реагування на негатив у соціальних мережах.

Підготовка спікерів компанії до публічних комунікацій.

Особливості публічних комунікацій та їх відмінність від комунікацій у приватному форматі.

Навіщо корпоративному спікеру публічність.

Чому “риторика” та “красномовність” непотрібні спікеру компанії самі по собі.

Оптимальний підхід до підготовки спікера до публічних комунікацій.

Покрокова інструкція з виводу команди спікерів бізнесу в публічний простір.

Спікери бізнесу у соціальних мережах – “за” та “проти”.

Якими документами регулюються публічні комунікації бізнесу (інформаційна політика, вимоги до спікерів, ін.)

Практикум та вирішення кейсів за темою

Модуль 3
Кризи та інформаційні атаки: як вибудувати та захистити репутаційну міцність бізнесу
13 - 14 березня

Специфіка сприйняття бізнесу різними аудиторіями в Україні та репутаційні ризики, до яких вона призводить.

Специфіка розробки та донесення ключових повідомлень до аудиторій компанії під час кризи.

Інтерактивні формати інформаційної роботи під час кризи.

Базовий алгоритм організації та діяльності «антикризового штабу».

Специфіка сприйняття бізнесу різними аудиторіями в Україні та репутаційні ризики, до яких вона призводить: чому репутаційні кризи з виняткового випадку перетворилися на практично щоденну реальність для багатьох компаній і організацій.

Яку фінансову та іншу відчутну шкоду можуть нанести бізнесу або організації репутаційні кризи.

Звідки гравці інформаційного поля беруть інформацію.

ЗМІ, соціальні мережі та криза – відмінності від повсякденного режиму співпраці.

Види криз та специфіка реагування компанії у кожному випадку.

Визначення підходу до реагування на кризу.

Криза як інформаційний привід.

Специфіка розробки та донесення ключових повідомлень до аудиторій компанії під час кризи.

Інтерактивні формати інформаційної роботи під час кризи: вибір інтерактивних форматів реагування.

«Стресові» комунікації зі ЗМІ.

Чому і кому довіряють ЗМІ та лідери думки під час кризи.

Специфіка публічного повідомлення поганих новин.

Оптимальні формати та зміст офіційного спростування.

Що робити у ситуації, коли негатив про компанію носить «замовлений» характер з боку конкурентів чи опонентів.

Що робити, коли компанія власними діями спричинила репутаційну кризу.

Базовий алгоритм організації та діяльності «антикризового штабу»: процедурні особливості кризових комунікацій.

Хто має входити до «антикризового штабу».

Як діє ефективний «антикризовий штаб».

Кому варто і кому не варто очолювати «штаб».

Роль керівника / власника компанії в «антикризовому штабі».

Першочергові дії компанії у перші 2 та 24 години кризи.

Роль PR-функції у роботі «антикризового штабу».

Система підготовки та управління інформацією під час кризи (матриці ключових повідомлень та ін.).

Аналіз прикладів успішних та неефективних стратегій та інструментів кризового реагування компаній та організацій.

Практикум та вирішення кейсів за темою

Модуль 4
Внутрішні комунікації: співробітник як "носій репутації", лідер думки і "ретранслятор"
10 - 11 квітня

Місія, цінності та корпоративна культура як підгрунтя, вектор та рамки корпоративної культури, комунікацій та поведінки працівників компанії.
Основа для створення бренду роботодавця та роль внутрішніх комунікацій для впровадження змін у бізнесі.

Роль працівників в формуванні і руйнуванні бренду компанії.

Внутрішні комунікації як система та бізнес-процес: цілі, цінність для бізнес-результату, можливості, обмеження.

Яким чином цінності визначають ефективність “мови” та форматів внутрішніх комунікації.

Корпоративна культура як “дзеркало” реальних цінностей власників та керівництва компанії: як вони впливають одне на одного.

Види корпоративних культур з огляду на ключові цінності та підходи до внутрішніх комунікацій.

Ключові функції залучені до створення та підтримки системи внутрішніх комунікацій у бізнесі.

Якими бувають формати транслювання місії цінностей, завдань та здобутків від власника і керівництва до працівників: канали та інструменти, з яких складається система внутрішніх комунікацій.

Зв’язок комунікаційних та бізнес-завдань.

Роль керівника в ефективній трансляції (донесенні) бізнес-завдань до працівників.

Роль керівника у системі внутрішніх комунікацій бізнесу (відмінності залежно від того, чи є керівник також і власником бізнесу).

Що таке репутація бізнесу, чому вона починається із власника, топ-менеджменту і яким чином визначає ефективність внутрішніх комунікацій.

Специфіка cистеми внутрішніх комунікацій у кожному з видів корпоративних культур.

Ефективність різноманітних каналів та форматів внутрішніх комунікацій, залежно від корпоративної культури компанії.

Роль і місце бренду роботодавця в репутаційному профілі бізнесу та його складові.

Корпоративна культура і бренд роботодавця – оптимальні і небажані комбінації.

Залежність успіху трансформаціі від злагоджених внутрішніх комунікацій та корпоративної культури в бізнесі.

Трансформації корпоративної культури – з чого почати, та що досліджувати?

Розповсюджені помилки у внутрішніх комунікаціях під час впровадження змін.

Специфіка комунікації непопулярних заходів: скорочення чисельності персоналу, погіршення ринкової ситуації.

Чутки в процесі корпоративних трансформацій що з ними робити.

Роль керівника та власника бізнесу в комунікаціях трансформаційних процесів працівникам.

Як правильно залучати працівників в процес змін і що робити, якщо залученість низька.

Практикум та вирішення кейсів за темою

Модуль 5
Вимірювання ефективності комунікації: стратегія, тактика та ситуативні заміри
15 - 16 травня

Постановка комунікаційних завдань для досягнення бізнес-цілей компанії.

Взаємодія з підрядниками (агенціями) та підходи до оцінювання їхньої роботи.

Інструменти вимірювання ефективності комунікацій і їхнє правильне використання.

Які показники допомагають відповідати на всі питання PR- стратегії; основні принципи вимірювання ефективності комунікацій; які формати комунікацій і яким чином допомагають компанії працювати з клієнтами, партнерами, інвесторами, органами влади і контролю та іншими аудиторіями; визначення чинників оцінювання репутації компанії за факторами репутаційного профілю; на які запитання повинна відповідати стратегія комунікацій, виконання якої можна виміряти; типові помилки при оцінці ефективності комунікацій компанії зі ЗМІ та іншими стейкхолдерами; що робити, коли керівництво не ставить завдань перед PR- функцією або нав’язує маркетингові завдання.

Взаємодія з підрядниками (агенціями) та підходи до оцінювання їхньої роботи

Різниця між стратегічними та тактичними замірами ефективності комунікацій; структурування, проведення та оцінювання моніторингу ЗМІ; оцінювання ефективності текстових матеріалів компанії, публічних виступів і прес-заходів; оцінка ефективності немедійних комунікацій компанії; чому моніторингу ЗМІ замало для ефективної оцінки комунікацій: інтеграція інформації від маркетингу та продажів в оцінку PR- діяльності компанії; презентація результатів діяльності PR- відділу компанії – керівництву; базовий підхід до оцінки ефективності роботи підрядника (агентства).

Аналіз прикладів успішних та неефективних оцінок ефективності корпоративних та продуктових комунікацій

Практикум та вирішення кейсів за темою

Марина Стародубська Детальніше
Adjunct professor
Михайло Шуранов Детальніше
Visiting professor
Діана Кладова Детальніше
Visiting professor
Євген Загорулько Детальніше
Visiting professor
Георгій Маленко Детальніше
Visiting professor
Оксана Мороз Детальніше
Visiting professor
Тарас Скорупський Детальніше
Visiting professor
Максим Перов Детальніше
Visiting professor
Василь Губарець Детальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
35000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Ольга Поровчук
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
07.11.2019 в 15:17
kmbs ALUMNI stories: як змінюється бізнес Freshline та його власник
«Наша місія — вивільняти час людей. Цінність, яку ми їм надаємо, — це час, що можна інвестувати у що ...
05.11.2019 в 18:22
Щиро радіємо, коли учасники MBA-програм долучаються до діяльності kmbs після закінчення навчання. O ...
30.10.2019 в 18:47
Команда kmbs дбає про особливу атмосферу навчання, її відчуває кожен управлінець, який долучається д ...