Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Переговори та медіація
/
Довіра і система управління конфліктами в компанії
дати стартів програм
24/9/2020
формат
3 Дні
10:00 - 17:00
вартість
15800 грн
Довіра і система управління конфліктами в компанії
Двомодульний онлайн курс Українського Центру Медіації [kmbs] дозволить вам побудувати систему управління конфліктами в організації та надасть практичні інструменти для роботи з конфліктами
Програма створена для Вас,якщо ви готові і прагнете
Зрозуміти природу конфліктів, систему управління конфліктами; усвідомити оптимальну конфігурацію елементів системи управління конфліктами в вашій компанії
Оволодіти інструментами і навичками по проведенню ефективних діалогів (фасилітація, медіація, підготовка до переговорів)
Оволодіти інструментами роботи з довірою
Навчитися працювати з калькулятором, який дозволить вираховувати вартість конфлікту саме для Вашої компанії
Програма відкриває можливості:
Навчитися реагувати в складній ситуації так, щоб не нашкодити відносинам і не завдати шкоди собі
Краще розуміти свої емоції
Навчитися розуміти мотиви поведінки інших людей
Відпрацювати практичні інструменти саморегуляції і поліпшення взаємодії з іншими людьми
Структура програми
Модуль 1
Конфлікт,довіра,системний підхід

Природа конфлікту. Види конфлікту. Ролі менеджера по управлінню конфліктом. Діагностика причин, які випливають з проблеми дисфункцій.

Система управління конфліктами: від профілактики до вирішення конфліктів; від переговорів до посередництва; від конфлікту людей до конфлікту ідей.
Вимоги до компетенцій менеджерів. Диверсифікація ролі менеджера.

Скільки коштує конфлікт: порахуємо разом. Робота з Калькулятором вартості конфлікту.

Довіра – як інструмент підвищення конкурентоздатності компанії. Піраміда Ленсіоні, канвас командної довіри, антипатерни командної довіри. Інструменти для підвищення рівня довіри та ефективної співпраці в команді.

Фасілітаційні інструменти для роботи з організаційним конфліктом. Інструменти та практики фасілітації, які можна використовувати при роботі з конфліктами та для налагодження ефективної співпраці та діалогів в складних ситуаціях.

Модуль 2
Посередництво в конфлікті: медіація і медіаційні компетнції менеджера

Коли застосовувати? Чим процес відрізняється від позаорганізаційних медіацій.

Медіаціїні компетенції: робота з стосунками, робота зі змістом проблеми, управління процесом.

Управління процесом медіації: специфіка процесу, етапи медіації, формати медіації, учасники, залучення до процесу.

Робота зі змістом проблеми: елементи Гарвардської переговорної моделі (інтереси, альтернативи, об'єктивні критерії, варіанти).

Моделі медіації в організації: медіація в діалозі, медіація з одним учасником (конфлікт-коучинг).

Інструменти менеджера: техніки медіатора.

Симуляції: медіюємо разом кейси внутрішньоорганізаційних конфліктів.

Викладачі
Галина Єрьоменко детальніше
Visiting professor
Ольга Шепель детальніше
Світлана Насірова детальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Співбесіда
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
15800 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Діана Берус
Менеджерка Українського Центру Медіації
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live