Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дызнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити KMBS LIVE
дати стартів програм
25/3/2020
тривалість
3 Дні
10:00 - 18:00
вартість
15000 грн
Школа бренд-менеджменту
Перша в Україні спеціалізована програма про системне управління брендами
Про програму
Структура програми
викладачі
Аудиторія програми -
Власники та перші особи малого та середнього українського бізнесу, які хочуть створити бренд, що приносить прибуток
Маркетологи та бренд-менеджери, які прагнуть отримати системні знання про управління брендом та вміти обирати найбільш оптимальні стратегії та інструменти
Що дає програма?
Системне розуміння того, як працює бренд і як саме бренд-технології допомагають заробляти більше, підвищуючи вартість бізнесу
Експрес-аудит власного бренду та розроблені елементи власної бренд-стратегії
Інструменти для ефективного управління власним брендом з урахуванням особливостей українського споживача
Вміння аналізувати цільову аудиторію з точки зору її бар’єрів та драйверів
День 1
Структура та позиціювання бренду. Як правильно закласти фундамент бренду та забезпечити його унікальність?

  • Про що повинні знати власник і бренд-менеджер, якщо хочуть створити дійсно сильний бренд? З чого варто почати і чого краще уникнути?
  • Що вирізняє сильні бренди, і як створити бренд-лідер?
  • Бренд-архітектура та управління портфелем брендів.
  • Роль бренд-менеджера у формуванні відношення клієнта до бренду.
  • Піраміда бренду як інструмент створення стратегічного фундаменту.
  • Що повинен говорити бренд та як він повинен говорити?
  • Емоційний фокус бренду. Інструменти формування емоційного фокусу бренду у ТВ, digital, outdoor, press.

День 2
Бренд-менеджмент як процес. Головні складові бренд-менеджменту, якщо бренд у вас вже є

  • Бренд-менеджмент як одночасний рух за двома протилежними напрямами. Три головних питання, про які повинен завжди дбати бренд-менеджер.
  • Інструменти формування бренду з високим рівнем впізнаваності.
  • Три рівні відносин між споживачем і брендом.
  • Як збільшити продажі на новому ринку з існуючим брендом і не попасти в пастку недовіри до клієнта?
  • Аудит бренду: алгоритм та типові помилки брендів.
  • Коли краще створювати новий бренд, а коли – новий суббренд? 
  • Правила генерації новинок. Види інновацій для розвитку наявних покупців і залучення нових споживачів.
  • Типологія бар’єрів для росту бренду, та як знайти ідеї для подолання бар'єрів сприйняття?

День 3
Бренд-стратегія і розвиток бренду. як вивести бренд на якісно новий рівень і заробляти на ньому більше

  • Головні виклики сучасного бренд-менеджменту.
  • Помилки бренд-менеджменту, яких не можна уникнути, та про які точно треба знати. Помилки, яких можна запобігти.
  • Головні складові бренд-стратегії та етапи її створення.
  • Як знайти ідею для нового продукту, якщо всі навколо роблять одне й те ж?
  • Особливості управління брендом на різних етапах його життєвого циклу.
  • Схожість та відмінності управління on-line та off-line брендами.
  • Бренд-менеджмент компаній, що працюють на B2B ринках.
  • Управління брендами постачальників у дистриб’юторській компанії.
  • Інструменти жорсткого бренд-менеджменту. 
  • Інструменти омолодження / осучаснення бренду.

Олена Мальцева Детальніше
Professor
Вадим Пустотін Детальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
15000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Анна Долінська
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
07.11.2019 в 15:17
kmbs ALUMNI stories: як змінюється бізнес Freshline та його власник
«Наша місія — вивільняти час людей. Цінність, яку ми їм надаємо, — це час, що можна інвестувати у що ...
05.11.2019 в 18:22
Щиро радіємо, коли учасники MBA-програм долучаються до діяльності kmbs після закінчення навчання. O ...
30.10.2019 в 18:47
Команда kmbs дбає про особливу атмосферу навчання, її відчуває кожен управлінець, який долучається д ...