Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дызнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити KMBS LIVE
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Маркетинг
/
Business Intelligence для маркетологів: KPI's, фінансова аналітика, ризики
дати стартів програм
21/5/2020
тривалість
3 Дні
10:00 - 18:00
вартість
15000 грн
Business Intelligence для маркетологів: KPI's, фінансова аналітика, ризики
Перехід від інтуїтивної до аналітичної моделі прийняття рішень.
Про програму
Структура програми
викладачі
Аудиторія програми - маркетингові директори, директори з розвитку, провідні фахівці маркетингових підрозділів компаній, які прагнуть:
Навчитися підкріплювати свої рішення та пропозиції фінансовими розрахунками
Перейти від інтуїтивної до аналітичної оцінки ефективності маркетингової стратегії, спираючись на фінансові показники компанії
Зрозуміти, як працюють креативні рішення маркетолога на підвищення фінансової результативності бізнесу
Що дає програма?
Ключові фінансові та аналітичні інструменти, які мають бути в арсеналі маркетолога
Вміння аналітично обґрунтовувати стратегічні рішення та підкріплювати свої пропозиції фінансовими розрахунками
Критерії оцінки доцільності виходу на нові ринки та запуску нових продуктів
Розуміння основних ризиків компанії в поточному стані та в перспективі розвитку
День 1
Стратегічна компонента business intelligence

  • Стратегічний процесс в компанії в сучасних умовах розвитку бізнес середовища.
  • Ключові показники ефективності (KPI)  — цілі компанії та їх оцифрування.
  • Капіталізація бренду. Як оцінити силу та вартість свого бренду. 
  • Система збалансованих показників (BSC) як інструмент контролю досягнень стратегічних цілей. 
  • Фінансова аналітика як основа прийняття маркетингових рішень. 
  • Види прибутку, які беруться до уваги при прийнятті маркетингових рішеннь. 
  • Розрахунок показників EBIT, EBITDA, чистий прибуток, операційний грошовий потік.

День 2
Фінансова діагностика і моніторинг в компанії

  • Цілі та завдання фінансової діагностики і моніторингу. 
  • Основні фінансові показники діяльності компанії.
  • EVA як фінальний показник економічної результативності бізнесу. 
  • Фінансові показники, які повинні бути в фокусі уваги маркетолога. 
  • Управлінский облік як інформацийна основа прийняття маркетингових рішень. 
  • Класифікація маркетингових затрат. 
  • Спільний аналіз «витрати—обсяг—прибуток» (CVP-технологія).
  • Прийняття управлінських маркетингових рішень на основі результатів CVP-аналізу

День 3
Бюджетування та ризик-менеджмент

  • Загальні принципи бюджетування та роль маркетолога в бюджетному процесі.
  • Бюджетування як умовний контракт між власником і командою менеджерів.
  • Бюджет капіталу і його використання для оцінки доцільності маркетингових інвестицій.
  • Ризик-менеджменті — «хіт сезону» чи необхідність.
  • Маркетингові аспекти ризик-менеджменту.
  • Прийняття рішень про випуск на ринок нового продукту на основі Байєсівського підходу.

Володимир Савчук Детальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
15000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Дар'я Смірних
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
07.11.2019 в 15:17
kmbs ALUMNI stories: як змінюється бізнес Freshline та його власник
«Наша місія — вивільняти час людей. Цінність, яку ми їм надаємо, — це час, що можна інвестувати у що ...
05.11.2019 в 18:22
Щиро радіємо, коли учасники MBA-програм долучаються до діяльності kmbs після закінчення навчання. O ...
30.10.2019 в 18:47
Команда kmbs дбає про особливу атмосферу навчання, її відчуває кожен управлінець, який долучається д ...