Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
дати стартів програм
1/10/2020
формат
3 модулі по 4 дні у форматі Virtual Live
10:00 - 13:30
вартість
22 950 грн
Бізнес-аналітика
Аналітичні інструменти підвищення вартості бізнесу
Аудиторія програми - фінансові директори, бізнес-аналітики, інвестиційні радники, топ-менеджери та власники компаній, які:
Розуміють, що правильна фінансова модель дозволяє компанії ефективніше управляти вартістю бізнесу
Хочуть дізнатись, як зменшувати вартість залученого фінансового ресурсу та гнучко реагувати на виклики бізнес-середовища
Хочуть зрозуміти можливість використання різноманітних фінансових інструментів, які існують на глобальних фінансових ринках, для більш ефективного управління ризиками компанії
Хочуть дізнатись, як побудувати інтегровану фінансову модель управління компанією, щоб «бачити» майбутній фінансовий результат і вартість компанії в залежності від обраної стратегії розвитку
Що дає програма :
Розуміння, як гнучкість компанії впливає на її вартість
Вміння вимірювати вплив факторів на продажі компанії та прогнозувати їх враховуючи макроекономічні показники
Вміння використовувати сучасні інвестиційні критерії для прийняття бізнес-рішень, пов’язаних із купівлею бізнесу, оцінкою нових напрямів бізнесу та інші
Вміння використання різних способів побудови мотиваційних планів для працівників в залежності від їх кваліфікації, що впливають на збільшення прибутку компанії
Структура програми
День 1 -2
Факторна аналітика та прогнозування

  • Моделювання економічних процесів. 
  • Детерміновані та стохастичні моделі бізнесу.
  • Ключові показники ефективності (KPI) бізнесу.
  • Моделювання залежності впливу різних факторів на KPI бізнесу.Крива попиту.Еластичність: цінова, відносно доходу, відносно цін на інші товари-замінники та товари-доповнювачі.
  • Оцінювання нецінових факторів впливу на продажі компанії. 
  • Лінійна регресійна багатофакторна модель.
  • Знаходження, оцінка та інтерпретація значущих факторів впливу.
  • Вирішення кейсів шляхом економетричного аналізу у середовищі STATA.
  • Модель оцінки продаж у рітейлі, модель продаж у сфері надання послуг з медичної діагностики.
  • Моделі оцінки вартості бізнесу на основі NET SALES та EBITDA.
  • Моделі капітальної оцінки вартості активів (САРМ, АРТ).
  • Калібрування параметрів скорингових моделей та прогнозування поведінки споживачів.
  • Портфельні підходи до прогнозування з використанням коваріаційної матриці.
  • Кластеризія і її вплив на точність прогнозування.
  • Економетричні підходи до вибору кращих прогностичних моделей.

День 3 - 4
Клієнтська аналітика

  • Вступ до клієнтської аналітики.
  • Тенденції в клієнтській аналітиці (світовий досвід, Україна).
  • Життєвий цикл клієнта як основа клієнтської аналітики.
  • Модель сегментації «Діряве відро» (ДВ).  
  • Декомпозиція виручки за допомогою сегментації. Альтернативні сценарії.
  • Практичне використання сегментації ДВ. Комунікація та економіка. 
  • RFM сегментація клієнтів. Побудови моделі RFM.
  • Використання RFM сегментації. Прикладна цінність.
  • Методи Data Mining в клієнтській аналітиці. Кластеризація клієнтів.
  • Монетизація клієнтських даних. 
  • Клієнтська аналітика як джерело додаткового прибутку компанії.

День 5 - 6
Оптимізаційна та ринкова аналітика

  • Оптимізація прибутку компанії.
  • Оптимізація прибутку з врахуванням націнки дистриб’ютора та ритейлу.
  • Моделювання маркетингових витрат і аналітичні моделі максимізації прибутку.
  • Моделі цінової диференціації. 
  • Моделі оптимального в’язання товарів (bundling).
  • Основні теоретико-ігрові економічні концепції. Рівновага Неша.Основні паттерни взаємодії економічних агентів на ринку.
  • Розгляд кейсів конкурентної стратегічної взаємодії.
  • Принципи побудови економіко-фінансових аналітичних моделей.
  • Знаходження рівноваги Неша у динамічних економічних іграх.
  • Прогнозування ринкової рівноваги.
  • Ірраціональність та емоційність у прийнятті економічних рішень. 

День 7 - 8
Аналітика в моделях ринкової конкуренції

  • Аналітичні моделі конкуренції.
  • Моделі конкуренції обсягами виробництва - модель Курно.
  • Модель конкуренції з лідерством на ринку - модель Стакелберга.
  • Мультитрибутивна модель прийняття рішень підвищення ефективності продаж в умовах конкуренції.
  • Визначення атрибутів і їх сприйняття споживачами.
  • Оптимальний перерозподіл маркетингових ресурсів для збільшення інтегральних показників продуктів компанії.
  • Метод дерев рішень, як інструмент стратегічного планування.
  • Стратегічне економічне моделювання. Виграшні стратегії і метод зворотної індукції.
  • Блеф у моделях ринкової конкуренції. Хижацьке ціноутворення.
  • Економічні моделі з мережевими ефектами.
  • Моделі конкуренції з асиметрією інформації: сигналювання (signaling), несприятливий вибір (adverse selection), моральний ризик (moral hazard).
  • Аналітика моделей суспільного вибору. 
  • Підведення підсумків модулю.

День 9 - 10
Інвестиційна аналітика

  • Часова вартість грошей.Основні формули фінансової математики.
  • Метод дисконтованих грошових потоків (DCF). 
  • Оцінювання акцій та облігацій методом DCF.
  • Метод еквівалентних грошових потоків для прийняття оптимальних фінансових рішень і при реструктуризації боргів.
  • Персональне фінансове планування.
  • Основні критерії прийняття інвестиційних рішень: NPV та IRR.
  • Розгляд кейсу
  • Додаткові інвестиційні критерії PP, DPP, PI, MIRR, NPV-BE.
  • Портфельний підхід до визначення оптимальних способів інвестування.    

День 11 - 12
Управління ризиками

  • Міри ризику та аналітика їх вимірювання: волатильність та бета.
  • Аналіз чутливості і спайдер діаграма для визначення ризиків інвестиційного проекту.
  • Сценарний аналіз та симулятивний аналіз Монте Карло при аналізі ризиків інвестиційного проекту.
  •  Коефіцієнт покриття (CR), визначення ймовірності неуспіху проекту.
  •  Непараметрична оцінка розподілів NPV та IRR інвестиційного проекту.
  • Методологія вартості під ризиком (VaR), як інструмент інтегрованого управління ризиками та портфеля інвестиційних проектів компанії.
  • Використання опціонних контрактів для підвищення ефективності управління бізнесом.
  • Оптимальні моделі управління фінансовими ризиками компанії на прикладі підприємства агропромислового комплексу.
  • Інтегрований підхід до управління ризиками компанії.

Як відбувається навчання

Навчання відбувається у virtual live форматі. «Virtual» – бо навчаємося у віртуальному середовищі, «live» – бо працюємо наживо, з відео та аудіо присутністю кожного учасника.

 

Кожен навчальний день триває по 3 години, так навчання відбувається ефективно, без втрати фокусу уваги і ефективності сприйняття інформації.

 

Навчання відбувається ітераційно, з проміжком у тиждень. За цей час є можливість виконати завдання, спробувати застосувати на практиці отримані підходи та інструменти – повернутися і обговорити запитання які виникли.

 

Учасники беруть участь в дискусіях, працюють в групах і ставлять питання викладачам. Групові роботи, вирішення кейсів, обговорення питань аудиторії  методологічно адаптовані до роботи в віртуальному середовищі.

 

Працюємо на платформі Zoom. Напередодні навчання ми з групою збираємося разом, знайомимось і проводимо коротку “екскурсію” по функціоналу програми, щоб усі почувалися впевнено під час навчання.

 

Що потрібно для навчання: ноутбук чи комп’ютер з камерою та інтернетом, окрема кімната на час навчання та навушники.

Викладачі
Євген Пенцак детальніше
Professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
22 950 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Марина Земськова
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live