Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Люди
/
Управління навчанням. Системний підхід до L&D
дати стартів програм
4/2021
формат
2+2 Дні
10:00 - 18:00 ᠌ ᠌ ᠌᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ Можлива участь офлайн і онлайн
вартість
20 000 грн
Управління навчанням. Системний підхід до L&D
Як здизайнувати систему так, щоб забезпечити не лише отримання знань, але і їх застосування
Аудиторія програми -
Експерти, які відповідають за навчання та розвиток людей в організаціях і хочуть побудувати цілісну систему L&D в своїй компанії
Директори з управління людським капіталом та організаційним розвитком, які відповідають за розробку стратегії L&D та хочуть зануритись в підходи до створення навчальних рішень
СЕО та власники бізнесу, які хочуть розібратися в новій економіці знань і в тому, як в ній конкурувати
Що дає програма?
Розуміння, як здизайнувати систему так, щоб забезпечити не лише отримання знань, але і їх застосування
Набір метрик та способів оцінки ефективності системи навчання в компанії
Мапу сучасних навчальних методів (зокрема microlearning, дистанційне навчання, корпоративні IT-рішення) – розуміння призначення та ефективності кожного з них
Огляд найновіших досліджень в царині корпоративного L&D: у т.ч. актуальний світовий стандарт моделі компетенцій для L&D-команди
Розуміння, як навчається дорослий; які особливості зрілого учня мають бути враховані, щоб гарантувати ефективність навчальних заходів
Структура програми
Стратегічний підхід до управління навчанням та розвитком в організації. Дизайн L&D-системи
Модуль 1
29 - 30 березня

  • Знайомство учасників: між собою, з викладачем, Школою, навчальним кейсом. 
  •  Програма застосовує case study method – учасники працюють з реальним бізнес-кейсом упродовж всього курсу; розробляють власне рішення, а в кінці програми мають можливість ознайомитися з авторським рішенням власника кейсу.

Дизайн L&D-системи

  • Цілі та задачі корпоративної освіти. Трансформація цілей L&D в індустріальній, постіндустріальній та креативній економіці. 
  • Стадії розвитку L&D в організації.
  • Стратегічний підхід до управління  L&D. Для чого L&D бізнесу?
  • Стратегія бізнесу. Стратегія Human Capital Management. Стратегія L&D.
  • Компоненти L&D-стратегії.
  • Місце L&D в Human Capital Value Chain, взаємозв’язок з іншими ролями,  функціями та інструментами HCM.
  • Розподіл відповідальності: L&D-експерт, HRBP, функціональний керівник, працівник. 

Мотивація до навчання

  • Для чого людині навчатися?
  •  Коли працівник вчитиметься залучено та ефективно? Формальна участь в корпоративному навчанні: як цього уникнути.
  • Звідки беруться бажання? Як працює мозок? Мотиваційний механізм з позицій біохімії, фізіології, психології.

 

Моделі та методи навчання. Як навчаються дорослі?

Моделі та методи навчання

  • Проектування портфелю L&D програм та рішень. Моделі та методи навчання
  • Навчання всередині компанії та поза робочим простором. Модель 70:20:10 та її інтерпретації.
  • Формати та методи корпоративної освіти. Сучасні тренди: проектне навчання, перевернуте навчання та ін.
  • Твітеризація мислення, microlearning, кліпові навчальні формати.
  • E-learning – технології в корпоративній освіті.
  • “Розрив” між запитами на навчання “згори” та “знизу”. Що з цим робити?
  • Резюме: мапа навчальних моделей та методів – призначення, доречність, ефективність.

 Пізнавальні спроможності дорослого

  • Запам’ятовування, застосування, забування. Що впливає на ефективне засвоєння та застосування здобутих знань? 
  • Декларативна, операційна та емоційна пам'ять. Як L&D перейти від викладання абстрактних концептів до формування у команди здатності діяти? 
  • Пам'ять та увага дорослого учня: як зробити навчання більш ефективним.

Оцінка ефективності L&D. Застосування отриманих знань та навичок на практиці
Модуль 2
19 - 20 квітня

Пост-навчання. Підтримка застосування отриманих знань на практиці.

  • Чому люди опираються новому? Чому працівники не застосовують вивчене, а продовжують діяти за звичкою?
  • Робота з упередженнями як одне із завдань L&D.
  • «Ранок понеділка» або коли насправді завершується навчання? Система підтримки застосування знань. 

 Як виміряти ефективність L&D?

  • Що означає оцінити ефективність L&D?
  • Поширені підходи до оцінки L&D.
  • Результати оцінки і рішення, які повинна приймати L&D на їх підставі.

 Фінальна робота з бізнес-кейсом. Презентація власних рішень представнику компанії. Авторська презентація бізнесу.

 Модель компетенцій L&D-команди

  • Компанія, яка навчається. Критерії, оцінка, рефлексія.
  • Модель компетенцій L&D-команди. Самооцінка. Рефлексія.
  • Результати програми та висновки учасників.

Викладачі
Олена Жильцова детальніше
Professor
Ярослава Лоянич детальніше
Adjunct professor
Петро Чорноморець детальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
20 000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Юлія Найдич
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
16.11.2020 в 14:31
Зараз ми живемо в часи економіки взаємовідносин, де особиста увага до клієнта і створення унікальног ...
16.11.2020 в 11:52
З кожним роком стає дедалі очевиднішим: невизначеність є й буде нашою новою нормальністю. Нам потріб ...
13.11.2020 в 14:33
Учасники MBA-програм по-різному описують цінність, яку отримали під час навчання у kmbs — для когось ...
12.11.2020 в 16:05
«В інвестиціях працює принцип: що простіше — то краще. Формування портфелю можна порівняти з приготу ...
11.11.2020 в 12:02
Дайджест найближчих програм у kmbs: ◾️ Старт MBA програм [3 грудня]: • Presidents’ MBA — http://bi ...
11.11.2020 в 08:21
«‎Наприклад, у вас за минулий тиждень було 25 клієнтів. Чи можете ви зробити так, щоб усі вони повер ...
10.11.2020 в 14:33
Якісна трансформація не може відбутись за місяць чи навіть півроку — це тривалий процес, який передб ...