Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дызнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити KMBS LIVE
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Люди
/
Управління навчанням. Системний підхід до L&D
дати стартів програм
27/2/2020
29/2/2020
тривалість
3 Дні
10:00 - 18:00
вартість
15000 грн
Управління навчанням. Системний підхід до L&D
Дизайн L&D-системи. Моделі, формати та методи корпоративної освіти
Про програму
Структура програми
викладачі
Аудиторія програми -
Експерти, які відповідають за навчання та розвиток людей в організаціях і хочуть побудувати цілісну систему L&D в своїй компанії
Директори з управління людським капіталом та організаційним розвитком, які відповідають за розробку стратегії L&D та хочуть зануритись в підходи до створення навчальних рішень
СЕО та власники бізнесу, які хочуть розібратися в новій економіці знань і в тому, як в ній конкурувати
Що дає програма?
Цілісний методологічний підхід – як розробити L&D-стратегію відповідно до цілей пріоритетів та стратегії бізнесу
Системний погляд на роль L&D розуміння задач, які L&D повинна виконувати та взаємозв’язків з іншими ролями та функціями
Розуміння, як здизайнувати систему так, щоб забезпечити не лише отримання знань, але і їх застосування
Набір метрик та способів оцінки ефективності системи навчання в компанії
Мапу сучасних навчальних методів (зокрема microlearning, дистанційне навчання, корпоративні IT-рішення) – розуміння призначення та ефективності кожного з них
Огляд найновіших досліджень в царині корпоративного L&D: у т.ч. актуальний світовий стандарт моделі компетенцій для L&D-команди
Розуміння, як навчається дорослий; які особливості зрілого учня мають бути враховані, щоб гарантувати ефективність навчальних заходів
День 1
Стратегічний підхід до управління навчанням та розвитком в організації. дизайн l&d-системи
27 лютого

Дизайн L&D-системи

  • Цілі та задачі корпоративної освіти. Трансформація цілей в індустріальній, постіндустріальній та креативній економіці. 
  • Стадії розвитку L&D в організації.
  • Стратегічний підхід до управління  L&D. Для чого L&D бізнесу?
  • Стратегія бізнесу. Стратегія HCM (human capital management). Стратегія L&D.
  • Місце L&D в Human Capital Value Chain, взаємозв’язок з іншими ролями,  функціями та інструментами HCM.
  • Розподіл відповідальності: L&D-експерт, HRBP, функціональний керівник, працівник.

 

День 2
Моделі та методи навчання. як навчаються дорослі
28 лютого

Проектування портфелю програм та рішень. Моделі та методи навчання

  • Навчання всередині компанії та поза робочим простором. Модель 70:20:10 та її інтерпретації.
  • Формати та методи корпоративної освіти.
  • Твітеризація мислення, microlearning, кліпові навчальні формати.
  • E-learning – технології в корпоративній освіті.
  • “Розрив” між запитами на навчання “згори” та “знизу”. Що з цим робити?
  • Резюме: мапа навчальних моделей та методів – призначення, доречність, ефективність.

 

Дорослий учень і його попередній досвід

  • Як працює наш мозок?
  • Сформовані уявлення та упередженість зрілої аудиторії. Типи та природа упереджень.
  • Ментальні пастки, про які має знати архітектор навчальних рішень.
  • Як «підсвічувати» наявність упереджень у судженні та рішеннях? Що робити з переконаннями, які не працюють?
  • Вміти навчатися чи вміти перевчатися?
  • Що таке інсайт та як його спіймати?

Дорослий учень і його раниме Я

  • Страх як головний ворог залученості в навчальний процес.
  • Модель SCARE та інші інструменти для мінімізації відчуття загрози.
  • Атмосфера довіри в навчальному просторі. Чи потрібні правила і які саме?
  • Професійні ролі «викладача», «експерта», «наставника». Делікатні налаштування. 
  • Поняття етики у помічних професіях.

Дорослий учень та його пізнавальні спроможності

  • Механізм запам’ятовування і механізм забування у дорослого.
  • Фактори, що впливають на запам’ятовування і забування.
  • Як зробити навчання більш ефективним?

Дорослий учень та його мотивація

  • Яка справжня природа мотивації до навчання?
  • Чи можливо управляти мотивацією?
  • Self-learning організації, культура зацікавленості та енергії знань – міф чи реальність?

День 3
Оцінка ефективності l&d. застосування отриманих знань та навичок на практиці
29 лютого

Пост-навчання. Підтримка застосування отриманих знань на практиці.

  • Крива Еббінгауза. «Ранок понеділка» або коли насправді завершується навчання?
  • Система підтримки застосування знань. Рішення 4Р (projects, passion, peers and play) та інші інструменти «позитивного перенесення».
  • Проектне навчання як актуальний підхід. Знати = застосовувати.

Як виміряти ефективність L&D?

  • Що означає оцінити ефективність L&D?
  • Поширені підходи до оцінки L&D: Kirkpatrick model, Philips' return on investment model, Brinkerhoff success case method та ін.
  • Результати оцінки і рішення, які повинна приймати L&D на їх підставі.
  • Практичний кейс
  • Бізнес кейс з побудови системи навчання в компанії.

Модель компетенцій L&D-команди

  • Модель компетенцій L&D-команди. Самооцінка. Рефлексія.

Результати програми та висновки учасників.

 

Олена Жильцова Детальніше
Professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
15000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Юлія Найдич
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
07.11.2019 в 15:17
kmbs ALUMNI stories: як змінюється бізнес Freshline та його власник
«Наша місія — вивільняти час людей. Цінність, яку ми їм надаємо, — це час, що можна інвестувати у що ...
05.11.2019 в 18:22
Щиро радіємо, коли учасники MBA-програм долучаються до діяльності kmbs після закінчення навчання. O ...
30.10.2019 в 18:47
Команда kmbs дбає про особливу атмосферу навчання, її відчуває кожен управлінець, який долучається д ...