A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
Home
/
Programs
/
Executive Development Programs
/
Strategy
/
Internal communications and corporate culture. Strategic level.
dates of programs start
26/10/2020
формат
2 modules +2 days
10:00-18:00
cost
15400 uah
Internal communications and corporate culture. Strategic level.
From Mission and Values to Dialogue and Engagement.
The structure of the program
Модуль 1
Внутрішні комунікації "кровоносна система"
26-27 жовтня

Модуль 2
Внутрішні комунікації: інструменти, канали, формати та дослідження.
23-24 листопада

День 1

• Формальні та неформальні канали внутрішніх комунікацій, оптимальний «мікс», особливості, рекомендації.

• Чутки в процесі корпоративних трансформацій і що з ними робити.

• Мінімальний необхідний набір каналів для підтримання внутрішніх комунікацій у бізнесі.

• Корпоративні ресурси (ЗМІ, інтранет, групи у соцмережах): як працюють, підходи до створення контенту та залучення людей.

• Сторітеллінг у внутрішніх комунікаціях: сюжети, підходи, застосування у різних форматах та каналах.

• Розповсюджені помилки у внутрішніх комунікаціях під час впровадження змін.

• Роль керівника та власника бізнесу в комунікаціях трансформаційних процесів працівникам.

• Правильна “обгортка” змін: лейтмотив, легенда, стратегія, план, канали, зміст, вимірювання результатів.

• Специфіка комунікації непопулярних заходів: скорочення чисельності персоналу, погіршення ринкової ситуації, ін.

• Як правильно залучати працівників в процес змін і що робити, якщо залученість низька.

• Кейс на тему розробки рекомендацій по результатам дослідження ефективності каналів внутрішніх комунікацій

 

День 2

• Як правильно ставити цілі та метрики для досліджень внутрішніх комунікацій

• Як коректно трактувати отримані результати досліджень внутрішніх комунікацій

• Специфіка досліджень цінностей та корпоративної культури

• Як планувати та впроваджувати зміни по результатам отриманих досліджень – у т.ч. з залученням керівництва бізнесу.

• Які формати збору зворотнього зв'язку існують

• З чого починати збір зворотнього зв'язку в компанії.

• Як коректно трактувати дані досліджень довіри, залученості, та задоволеності працівників.

• Що робити, коли працівники не бажають давати зворотній зв'язок або дають його неправдиво

• Як збирати зворотній зв'язок коли в компанії ще немає досліджень та опитувань працівників

• Кейс на тему розробки рекомендацій по результатам дослідження ефективності каналів внутрішніх комунікацій

Faculty
Maryna Starodubska more details
Adjunct professor
Тарас Скорупський more details
Ірина Олєшко more details
Visiting professor
Євгенія Ноговіцина more details
Visiting professor
Олена Урусова more details
Visiting professor
cost
15400 uah
Apply for the program
For more information about the program, please contact
Inna Khrusch
EDP program manager
kmbs live
16.11.2020 in 14:31
Зараз ми живемо в часи економіки взаємовідносин, де особиста увага до клієнта і створення унікальног ...
16.11.2020 in 11:52
З кожним роком стає дедалі очевиднішим: невизначеність є й буде нашою новою нормальністю. Нам потріб ...
13.11.2020 in 14:33
Учасники MBA-програм по-різному описують цінність, яку отримали під час навчання у kmbs — для когось ...
12.11.2020 in 16:05
«В інвестиціях працює принцип: що простіше — то краще. Формування портфелю можна порівняти з приготу ...
11.11.2020 in 12:02
Дайджест найближчих програм у kmbs: ◾️ Старт MBA програм [3 грудня]: • Presidents’ MBA — http://bi ...
11.11.2020 in 08:21
«‎Наприклад, у вас за минулий тиждень було 25 клієнтів. Чи можете ви зробити так, щоб усі вони повер ...
10.11.2020 in 14:33
Якісна трансформація не може відбутись за місяць чи навіть півроку — це тривалий процес, який передб ...